Liittyminen

Osaksi ITUa

Olemme 22.3.2022 hallituksen kokouksessa tehneet päätöksen yhdistyksemme jäsenrekisterin siirtämisestä Kide.appiin.

ITU ry:n jäsenyydet ja tapahtumaliput löytyvät yhdestä paikasta; Kide.appista. Järjestelmä tarkistaa automaattisesti jäsenyyksien voimassaolon, joten jäsenhintaisten tapahtumalippujen sekä tuotteiden hankkiminen on helpompaa jatkossa. Yhdistyksemme jäsenenä, voit kätevästi itse käydä muokkaamassa ja päivittämässä käyttäjätiliisi tai jäsenyyteesi liittyviä tietoja Kide.appissa ’Oma tili’ näkymässä sekä Kide.appin lompakosta löytyvän jäsenkortin kautta.

Alhaalla olevasta linkistä pääset liittymään jäseneksi ja maksamaan jäsenyyden vuodeksi tai kolmeksi vuodeksi. Vuoden jäsenyyden hinta 10 € + käsittelykulut ja kolmen vuoden jäsenyyden hinta 30 € + käsittelykulut.

Jäsenyyteen tai Kide.appiin liittyvissä kysymyksissä teitä auttaa yhdistyksemme sihteeri Tyyne Mäkeläinen, tyyne.makelainen@tuni.fi. Vastaukset mahdollisiin kysymyksiin voivat tulla muutaman päivän viiveellä.